100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: חברה מושלמת בשבילי

מאת: דנה הראל (23.11.2014)

The Leaders 2014 יוצא לדרך! בהתרגשות רבה, את שלושת החודשים הבאים אבלה בחברת סודה סטרים. אחרי חודשים של מיונים וראיונות, זה באמת קורה! מצאתי עצמי בדרך אל משרדי סודה סטרים בקריית שדה התעופה – בתחילתו של פרויקט מרגש.
דמיינתי בראשי בניין משרדים ענק עם מאות עובדים ובעיקר את עצמי הולכת לאיבוד. כאשר הגעתי למשרדים גיליתי חברה משפחתית, אינטימית וחמה הכוללת כ-40 עובדים הנמצאים במטה המקומי (סודה סטרים ישראל). מאות העובדים שדמיינתי אכן קיימים, אך מפוזרים ב-45 מדינות בעולם ובמטה הגלובלי שנמצא פה בישראל. קיבלה אותי בחיוך בשמת שדה, מנהלת השיווק, והבטיחה שיהיה מעניין!
אז מה הלאה? התחלתי בסבב היכרות עם מחלקות החברה על מנת ללמוד, להבין ולהרגיש את המוצר והארגון עצמו. ביקרתי במוקד ההזמנות בו נמצאים חבר'ה צעירים מלאי מוטיבציה שמעניקים שירות טלפוני ללקוחות החברה. לאחר מכן, הצטרפתי ליום אוריינטציה עם עודד כהן, מנהל מכירות אזור דרום, ביקרנו במספר נקודות מכירה ולמדתי על שיווק המוצר בשטח. בהמשך, מתוכנן לי ביקור במפעל הייצור ופגישה עם שני ברונר, מנהלת המחקר הגלובלי – וזוהי רק ההתחלה.
בליווי מנהלת המותג, טליה סטרול, אקח חלק בפרויקטים שיווקיים שונים ביניהם שיפור חווית המשתמש באתר החברה, קמפיינים ללקוחות חדשים וקיימים והדובדבן שבקצפת – השקה של מוצר חדש!
כבר ביום השני שלי בחברה, הצטרפתי לפגישה עם משרד הדיגיטל, דבי & רון, ומיד אחריה לפגישה עם משרד הפרסום ונוכחתי לדעת עד כמה שימושיים ורלוונטיים נושאים שלמדתי בתואר הראשון בתקשורת וניהול. הפגישות כללו דיון בנושא התוכן השיווקי, המסר, הקריאייטיב, חלוקת תקציב המדיה וניתוחים בפלטפורמות השונות של גוגל. הרגשתי בעניינים גם שעלו מושגים כמו (Google display network) GDN ו-ROI (Return of investment).
בתור סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, אני מרגישה שסודה סטרים חברה מושלמת עבורי להיחשף וללמוד על עולם השיווק. זו חברה חדשנית שפועלת בכמה ערוצי שיווק (מה שיעניק לי חשיפה רחבה ולא רק לערוץ שיווק מסוים) - יחסי ציבור, דיגיטל, פרסום ו-Below the line) BTL – שיווק בהתאמה אישית). אני שמחה על כך שנפלה בחלקי ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט כה ייחודי בחברה שאני מחוברת לחזון ולערכים שלה. המוצר ירוק ומפחית פגיעה בסביבה (חוסך שימוש בבקבוקי פלסטיק), ישנו דגש על הפן הבריאותי והחיסכון הכספי לצרכן - מבחינתי, זה השילוב המושלם. בנוסף, החברה דוגלת בתרומה לקהילה ובהמשך אקח חלק גם בפרויקט בתחום חשוב זה.
ללא ספק עד כה היה מעניין ומרתק ואני מצפה בקוצר רוח להמשך הפרויקט, זו הולכת להיות תקופה מלאה בלמידה ועשייה!

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×