100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: למה מגיע לי כל הטוב הזה...

מאת: מאור אדרי (30.11.2014)

אם להודות על האמת, אני עדיין לא מעכל שזה קורה לי...
עברו כבר שבועיים מאז שהחל פרויקט "the leaders", שבועיים מדהימים ואינטנסיביים בהם מצאתי עצמי למעשה חי חיים של מישהו אחר- חיים שעליהם כל כך פנטזתי במשך שלוש שנות התואר והנה לפתע זה ממש קורה: אני באמת יושב כאן, במשרד המדהים הזה בקומה התשיעית של "מגדל החשמונאים" בלב ליבה של תל אביב וכבר מעורב באופן אקטיבי בדברים שעד לפני רגע למדתי עליהם רק באופן תיאורטי בקורסים של "יסודות הפרסום" ו"התנהגות צרכנים" במכללה.
לפני שאמשיך להיסחף כהרגלי, מוטב שאחזור להתחלה, ליום הראשון שלי במשרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב": לפני הכל אני מקיים פגישת היכרות עם החונך שלי, אייל ממחלקת הפלנינג, שכבר מראש מרגיע אותי ומספר לי שההתמחות שלי תתקיים רובה ככולה במחלקה שלו – בדיוק כפי שרציתי! אני אפילו מקבל מיד מייל משלי וגם משרד קטן – "האנשים האלה ממש רציניים", אני חושב לעצמי ומשתדל להסתיר את החיוך הרחב שלי.
לאחר מכן אייל נכנס איתי לשיחת היכרות ותיאום ציפיות עם גיל סמסונוב, אחד מהשותפים במשרד ומנכ"ל האסטרטגיה, שאמון על ניהול הפלנינג ולמעשה יהיה ה"בוס הגדול" שלי בתקופת שהותי בחברה. בתוך חמש דקות כל החששות, המתחים והפחדים שלי נמוגו – גיל (המאוד נחמד, יש לציין) מספר לי על אופיו המיוחד של המשרד, על מהות העבודה בכל אחת מהמחלקות ועל הדרך שבה כולם, ללא יוצא מן הכלל, עובדים ביחד בשיתוף פעולה הדדי ופורה כדי להגיע לתוצאות.
גיל משתף אותי בפרויקטים הנוכחיים שעומדים על הפרק: מי לקוח חדש שצריך לבנות לו קמפיין מאפס ומי לקוח ותיק שמשיק אצלנו מוצר חדש במותג, למי צריך לעשות סקירת מתחרים כדי להרגיע אותו קצת ומי הלקוח שבדיוק ראה את המצגת שלנו והיה נורא מרוצה- אבל יש לו מעט סייגים... חשוב לו מאוד לשמוע את דעתי ולקבל ממני רעיונות רעננים ונקודת מבט צעירה וכך בדיוק הוא שולח אותי לדרכי, עם משימה ראשונה שבה אני צריך לעשות המון תחקיר על המוצר, פרופיל הצרכנים, דפוסי קניה והעדפה, תובנות חשובות שאני מגלה במהלך התהליך – כל זאת כדי שאוכל להביא לו רעיון למסר פרסומי מנצח ש"יפצח" את הבריף.
אני לא צריך באמת להסביר כמה אני מתרגש בשעה שאני יוצא מהמשרד שלו וניגש לעבודה, מרגיש מינימום כמו דון דרייפר מ"מאד מן" וחדור מוטיבציה לבצע את המשימה שהוטלה עליי בצורה מושלמת.
אבל רגע, פתאום מגיע מייל חדש מאייל, הוא מיידע אותי על משימה נוספת שצריך לבצע ושולח אותי לבדוק עבורו נתונים על קמפיינים קודמים שהמשרד עשה – "זה פשוט לא ייאמן", אני מהרהר לעצמי, "הקצב הזה, הלחץ הזה, הצורך לבצע עשר מטלות במקביל, איך לא נשרף לכולם פה פיוז במוח?!" – או בקיצור: ברוך הבא לעולם הפרסום.


הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×