100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: היום הראשון במשרד

מאת: אילנה טרייגרמן (30.11.2014)

6 בבוקר. השעון מעורר מצלצל. כמובן שאני כבר ערה מההתרגשות, בכל זאת "היום הראשון במשרד". התמלאתי תחושה כי ייתכן וזהו היום הראשון בצעד אל הקריירה אליה שאפתי ולכן הרגשתי כי מחובתי לעשות את הרושם הטוב ביותר. כך עמדתי זמן רב מול המראה בבחירת הלבוש המחויט ביותר שלי ויצאתי לדרך.
עם התקדמותי במיונים, קיבלתי תחושה חזקה כי my6sense הינה חברה גדולה, מובילה בתחום הפרסום הממוקד על פי התנהגות גולשים, במובייל ובאינטרנט. תחום שהיה ידוע לי מעט מאוד עליו אך אפף תחושה מעניינת ומסקרנת.
עם הגעתי למשרד קיבלה אותי בחיוך רחב מלודי דקל-מנהלת השיווק והמכירות שישר שעשתה לי סבב היכרות עם כל הנוכחים במשרד. בצעדי הראשונים נתקלתי בשני כלבים של עובדי החברה לצד אווירה קלילה ונעימה בעלת הווי חברתי בו כל עובדי החברה נמצאים באינטראקציה אחד עם השני, דבר שנתן לי תחושת נינוחות מידית.
"אוקי, בואי נכניס אותך לעניינים" אמרה מלודי והתחילה לפרוש בפני את הבסיס בעולם השיווק הדיגיטלי החכם ותחום ה- Native Advertising. נזרקו בפניי שמות של מונחים רבים יחד עם שמות השחקנים המרכזיים בזירה ונאלצתי "לקפוץ למים". התמלאתי תחושת אתגר אדירה להכיר לעומק את התחום. סוף סוף הרגשתי שהתחברו חתיכות הפאזל והגעתי למקום שבו אוכל לממש את שאיפותיי.
מגיל צעיר חונכתי תמיד להסתכל קדימה, לצפות היכן נמצאת ההזדמנות הבאה ולאתר תחומים בעלי פוטנציאל להצלחה. כשבחרתי בלימודי התקשורת וניהול במסלול האקדמי המכללה למנהל, גיליתי עניין רב בתחום, אך מהר מאוד הבנתי כי עתיד התחום שרוי בעולם השיווק הדיגיטלי. במהלך הלימודים למדתי על היתרונות והחסרונות של כל סוגי המדיה ומיד התבהר לי כי העידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים טומן בחובו גם את תחום התקשורת. הייתה לי הבחנה שאוששה באופן מידי בטעימה שקיבלתי עד כה מחברת my6sense, כאשר עולם הפרסום וחילופי המידע ברשת מחפשים להתמקצע עוד יותר וכך להגיע באופן במדויק ואופטימלי ביותר אל קהל המטרה. מדובר בצורת שיווק ופרסום אינטליגנטיות יותר, בעלת רובד עמוק של מחשבה ותחכום, דבר אשר הניע אותי לרצות לגלות עוד אודות התחום.
יש לומר כי זכיתי בבונוס גדול בהיותי מתמחה בחברת my6sense והוא הנגיעה בהייטק. בהגיעי מתחום התקשורת, קרי, תחום הומני, אני זוכה להתנסות וללמוד, גם אם במקצת, בתחום שכנראה מעולם לא הייתי נחשפת אליו במהלך התואר. בסיסה של החברה היא כאמור בפיתוח טכנולוגיה אשר לומדת את הרגלי צריכת התוכן של צרכים וכך מאפשרת ניתוב אורגני יותר של חומרי פרסום אל הצרכים המתאימים לכך.
בסוף היום הראשון, לולא מלודי, שפנתה ואמרה כי נגמר היום והגיע הזמן ללכת, איני חושבת שהייתי שמה לב לשעה המאוחרת. מכאן, שבסופו של דבר אישרתי לעצמי את מה שתמיד ידעתי. העניין והסקרנות אלו הם העקרונות שיובילו ויקדמו אותי לעבר מטרותיי ואני שמחה כי מצאתי להם ביטוי בחברה זו.
אז זה הכל הפעם, ממשיכה לאתגר הבא.
אילנה

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×