100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

מאת: ליהי פרץ (02.12.2014)

"תמשיכו לעשות את מה שאתם אוהבים ולהמשיך לחלום", לא אני לא מצטטת את דבריו של הקוסם מארץ עוץ, רחוק משם, משפט זה נאמר על ידי מנכ"ל חברת מאק ישראל, מר אלי גיספאן.

יום ראשון שלי עם מותג האיפור העולמי מאק- נוחתת היישר לכנס UPDATE בו צוות ההדרכה ובכירי הנהלת החברה חושפים בפני 155 מאפרי החברה את הקולקציות החדשות של חורף 2015.

כך, על היום הראשון בחברה, אני נחשפת בפני נבחרת ברצלונה של עולם האיפור- 155 מאפרים, לבושים כולם מכף רגל ועד ראש בשחור ותתפלאו לגלות כמה וריאציות שונות של סטייל ניתן לייצר מצבע אחד בלבד, כולם נחושים, כולם מוכשרים, לכולם זורם דם "שחור" בוורידים ועליהם מנצח צוות ההדרכה בשילוב צוות השיווק שכותבת שורות אלו תזכה בשלושת החודשים הקרובים להיות חלק ממנו, ובראש כמובן אלי המנכ"ל.

אני מריצה בראשי שלושה חודשים אחורה, ונזכרת בראיון ההתמחות שלי שנערך עם אלי ומנהלת השיווק של החברה, אלכסנדרה פרי. אני נכנסת למשרד שרגליי רועדות והלב פועם בהתרגשות ומתיישבת מול השניים. אלי, 22 שנה בתחום הקוסמטיקה, מפגין ידע נרחב בכל הנוגע למוצרי הקוסמטיקה וטיבם שאינו בא על חשבון המקצועיות והחדות בכל מה שקשור לעולם הניהול והשיווק. לצדו עובדת אלכסנדרה, בעלת תואר ראשון בכימיה ותואר שני בלימודי קוסמטיקה וניהול עסקים שאותו עשתה לא פחות ולא יותר בבית הספר היחידי בעולם ללימודים אלו – הנע בין איטליה לפריז. לאחר הכרות ראשונית והצגת הנוכחים בחדר, לא אשקר לכם שחשש קל עבר במוחי שמא לא אכבוש את ליבם, אבל מהר מאוד הוא עובר והנחישות להיצמד לשניים בתקופה הקרובה וללמוד כמה שרק אפשר, הולכת ומתעצמת. לאחר מספר דקות אני מבינה שכנראה משהו טוב כן עשיתי בזמן האחרון- אחרת לא הגיוני איך נוצרת ההרגשה שאנו מכירים כבר שנים והשיחה גולשת למחוזות רחוקים ונעימים. אלי וכמוהו גם אלכסנדרה מגלים אנושיות שלא חשבתי שאמצא לעולם באנשי מקצוע במעמד שכזה על אחת כמה וכמה שמדובר בעולם הקוסמטיקה והאופנה. ובכן, נדמה שהשניים מייצגים את המוטו העיקרי שחברת מאק נושאת על דגלה – "אנו מקבלים את כל האנשים מכל הגזעים, כל המינים וכל הגילאים". ולא, זו לא רק קלישאה. אם אוכל לפרוס בפניכם את 200 עובדי החברה, שמשתייכת לקבוצת החברות של אסתי לאודר, תוכלו למצוא את כל הגוונים, מכל הסוגים וכל הגילאים ולכולם מכנה משותף אחד- התשוקה להיות טובים יותר, התשוקה להצליח והתשוקה לעשות את מה שהם הכי אוהבים.

בשקט בשקט עם שיטת שיווק מחתרתית שעובדת על שיטת המפה לאוזן, הפך מאק למותג האיפור בין המובילים בעולם, שעתיד לגדול עוד יותר בשנתיים הקרובות. עובדה זו מחייבת את העובדים להיות עם אצבע על הדופק ובאמת כך הדברים. בימים שלי במשרד אני מגלה שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ונדהמת לגלות איך "מפלצת" קטנה שכזו לא מתקדמת שום צעד מבלי לחשוב עשרים פעמים קודם לכן. השילוב של האומנות, המקצועיות וההצלחה שבאה בעקבותיהם גורמים לי לשבת ביום הראשון במשרדים עד שעה מאוחרת מבלי לשים לב שנשארתי העובדת האחרונה בקומה ושאפילו המזכירה כיבתה את אורות הקבלה.

שלוש שנים של לימודי תואר בתקשורת וניהול במכללה למנהל, ציידו אותי בכלים, בחלומות ובהרבה מוטיבציה להצליח. אל תשתלב- תוביל, זו לא עוד סיסמה, זו ללא ספק הדרך להצלחה. על מה קורה בהמשך- זה כבר תגלו בבלוג הבא.



הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

חוכמתך ורצינותך הם שיניעו אותך להגיע רחוק להגשים את כל חלומותייך בעזרת השם

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×