100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: תובנות של אמצע הדרך

מאת: סתיו דוידוף (11.12.2014)

אז הבטחתי לספר על התפתחויות והנה כמה תובנות שהגעתי אליהן עד כה במהלך הפרויקט שעתיד לארוך שלושה חודשים. עכשיו בעיצומו של הפרויקט, אחרי חודש וחצי, כשאני עומדת בדיוק באמצע הדרך, אפשר להגיד שהמקום שלי כמתמחה התבהר. להיות מתמחה זה מעמד לא ברור, אני מרגישה שאני נעה על הסקאלה שבין להיות ה"חדשה" שרק הגיעה ועדיין לא מבינה לגמרי את העבודה, לבין זו שמעורה בכל הנעשה במשרד וכבר מחלקת תפקידים.

בתוך כל הבלבול אני מחפשת את דרכי ומשתדלת לעשות כמה שפחות טעויות. במהלך הפרויקט במשרדי אדידס ישראל הצלחתי לבצע מגוון משימות, מכאלו שנראו לי בלתי אפשריות ועד משימות שהרגשתי כמו דג ששוחה במים מוכרים. וכאן, בדיוק בנקודה שבין האושר העילאי של ההצלחה במשימה לבין הייאוש הסוחף בחוסר הצלחה, התחלתי להבין שזו הגדולה של הפרויקט, להפוך את חווית ההסתגלות לחוויית עשייה, להפוך את התיאוריה שבכיתה לפרקטיקה שבשטח והכי חשוב לפתח דרכי התמודדות עם "החיים האמתיים" אלו שיחכו לי ולשאר הסטודנטים ביום שאחרי התואר.

בין הדברים המעניינים שגיליתי זה שלעשות אדפטציה מהשוק הגלובלי לשוק הלוקלי זה לא כל כך פשוט כמו שחשבתי. השוק הישראלי שונה מהשווקים האחרים באספקטים רבים ותפקידה של מחלקת המוצר הוא לעשות את ההתאמה בין המוצרים של המותג אדידס העולמי לצרכנים הישראלים. בימים אלו מחלקת המוצר ואנוכי עובדים על התערוכה של סתיו- חורף 2015, "היכל התהילה" כבר לבוש בבגדי החג החדשים שלו ומצפה למבקרים וקונים. זה מדהים איך מבט חטוף של כמה שניות בהיכל המרהיב משכיח ממך את כל שעות העבודה הארוכות וההכנה המדוקדקת שהשקעת בכדי להגיע לתוצאה. התהליך של הקמת תערוכה נערך כמה חודשים.

מנהלי המוצר מתחילים את השלב הראשון עם מחקר, בדיקת הנתונים של העונה החולפת והסקת מסקנות לעונה העתידית, איזה מוצר נמכר הכי הרבה, מהם המוצרים האהובים ביותר וכ'ו. השלב השני הוא גיבוש האסטרטגיה לעונה הקרובה, בחירת קמפיינים, בניית סיפור מאחורי כל מוצר, קביעת מוצרים מתוקשרים שהולכים להיות חלק מהקמפיין הפרסומי וכתיבת בריפים לחנויות על אופן הצגת המוצר. בשלב זה התאפשר לי לשבת יחד עם מנהלי המוצר ולבחור את הקולקציות אשר ימכרו בארץ (יש למה לחכות, מבטיחה לכם!), לשבת בפגישות מעניינות על פרויקטים עתידיים, ולבנות דו"חות אשר מאגדים את המידע אודות כלל המוצרים של המותג אדידס.

לבסוף מגיע השלב של בניית התערוכה בפועל, עיצוב היכל התהילה וחיפוש אחר רעיונות חדשניים ויצירתיים להצגת המוצרים. לבסוף, מנהלים מערך ההזמנות ובדיקה של עמידה ביעדים. קשה להגיד שזה הסוף מאחר ובמחלקה עובדים בו זמנית על בין שתיים לשלוש עונות בממוצע ולכן העבודה מגוונת ומשתנה מפעם לפעם.

הבלוג הבא יהיה הבלוג השלישי והאחרון.

מקווה שעד אז אצבור עוד חוויות חדשות ומרתקות, ותובנות שאוכל לשתף אתכם בהן,

סתיו.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×