100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: אמצע הדרך

מאת: דנה הראל (16.12.2014)

פרויקט הלידרס הגיע למחציתו וכבר חודש וחצי שאני צופה, שומעת וגם קצת עושה, אך בעיקר סופגת ולומדת על כל מה שמתרחש בסודהסטרים כארגון ובתחום השיווק בפרט. היחס שאני מקבלת בסודהסטרים מדהים והעובדה שמזמינים אותי להיות נוכחת בכל מיני פגישות מעניינות עם ספקים עוד יותר מדהימה.
אחת הפגישות המעניינות הייתה במשרדי דבי תקשורת, משרד יחסי הציבור, האסטרטגיה והדיגיטל של סודהסטרים. הצטרפתי למנהלת השיווק של סודהסטרים ישראל, בשמת שדה, ומנהלת המותג, טליה סטרול ובילינו שם כארבע שעות. הצוות המקצועי של המשרד הציע תוכנית מדיה דיגיטלית והועלו רעיונות מיוחדים לפעילויות יחסי ציבור, בהתאם למסר השיווקי והאסטרטגיה החדשנית של סודהסטרים לשנת 2015.
בין כל הפגישות והלמידה אני גם עסוקה במעט עשייה. אחד הפרויקטים שאני מובילה הוא שיפור חווית המשתמש באתר של סודהסטרים. האתר הוא אתר מכירתי וחייב להיות מאוד נגיש וידידותי לצרכנים. אחרי שלמדתי על כל המוצרים ותפיסת העולם של סודהסטרים בפגישות השונות שהיו לי עם אנשי מפתח בארגון, עשיתי ניתוח מעמיק של האתר מבחינת תוכן, עיצוב ותהליך הרכישה עצמו. קיבלתי את האישורים הנדרשים והתחלתי לבצע את השינויים באתר, שזו אחריות ענקית. בנוסף, נפגשתי עם נציגי חברת פיתוח האתר שמספקת לסודהסטרים פתרונות תוכנה מתקדמים, עברנו על הפיתוחים הנדרשים והחלטנו עם מה מתקדמים. העובדה שסומכים עליי להוביל פרויקט מרגשת וגורמת לתחושה שאני לא רק זוכה לקבל, אלא גם תורמת מעצמי. אני לומדת ולוקחת המון מההתמחות בסודהסטרים, אבל התחושה שאני גם באמת עושה משהו מספקת עוד יותר.
בתחילת הדרך, בשמת, מנהלת השיווק, הבטיחה שיהיה מעניין והמשפט הזה נחרט בזכרוני, אז אני חייבת לציין שמרגע לרגע לגמרי נהיה יותר מעניין. סודהסטרים נמצאת כרגע בתהליך חשוב ומרתק של מיתוג מחדש, ומבחינתי זכיתי להיות עדה ושותפה לו ולראות איך זה קורה. החברה משנה את המסר שלה מדגש על איכות הסביבה אל דגש בריאותי, כמובן שהמוצרים עדיין מונעים פגיעה באיכות הסביבה רק המסר השיווקי השתנה כיוון שהמגמה בעולם היא מעבר לצרכנות בריאה יותר וסודהסטרים כחברה חדשנית מתאימה את עצמה. בחודשים הקרובים תושק סדרת סירופים חדשים, בריאים יותר עם פחות ממתיקים מלאכותיים, פחות סוכר וקלוריות ויותר מרכיבים טבעיים, אני כבר טעמתי – שווה לחכות!
אני חושבת שרק עכשיו אני מבינה באמת כמה משמעותי תחום השיווק בארגון, ואיך הוא נוגע וקשור אל כל המחלקות השונות, וללא ספק יודעת שבחרתי ללמוד את המקצוע הנכון עבורי.

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

ללא ספק סודה סטרים זכתה . בהצלחה במיתוג (:

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×