100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: קדימה במכונת הזמן...

מאת: ליהי פרץ (25.12.2014)

אז אחרי ששיתפתי אתכם בהתרגשות שאפפה אותי בשבועיים הראשונים ואחרי שנתתי לכם הצצה קטנה לאחורי הקלעים של מותג האיפור מספר אחת בארץ בעולם ( ממש לא סובייקטיבית ).

החלטתי להתמקד הפעם בעצמי ושאני אומרת בעצמי אני מתכוונת לליהי הסטודנטית, שעד לפני כמה חודשים בכלל לא ידעה מה היא רוצה מעצמה.

השעה היא חמש אחר הצהריים לערך, אני יושבת במשרד ולמולי מגיע אלי, מנכ"ל המותג, ואומר לי "ליהי, רוצה להתחיל לעבוד באמת?" אני ישר קופצת ותוך דקות אנחנו יושבים במשרד שלו ומתחילים לעבוד על מצגת שמיועדת לביקור שמגיע היישר ממשרדי החברה שבחו"ל. תוך כדי עבודה, אני בורחת לכמה רגעים וחושבת לעצמי- אני יושבת אחד על אחד עם מנכ"ל של חברת קוסמטיקה מצליחה, יומיים לפני שה"חברים" מחו"ל באים לבקר, יש מלא עבודה, מלא תיקונים ולמרות הכל- אלי בוחר לעצור, לפנות לי זמן ולהסביר לי שקף אחר שקף על סיכום הפעילות השנתית של החברה.

אנחנו עוצרים על מצגת שמנתחת לפי מודל SWOT את המותג, ובאופן בלתי נמנע אני ישר מקבלת פלאשבק לשנה א' בלימודים- קורס יסודות השיווק, אותו שקף שמסביר כיצד מבצעים ניתוח SWOT רק שעכשיו אני לא עושה תרגיל בכיתה אלא ממש מבצעת ניתוח אמיתי לחברה משגשגת. מרוב ההתלהבות שאני מכירה את המודל וסוף סוף יודעת על מה מדברים איתי, אני מתחילה להתערב ולהציף רעיונות של חזקות חולשות הזדמנויות ושאר ירקות. מזהירה מראש- הקטע הבא עלול להישמע סופר חנוני ולכן הוא לא לבעלי לב מגניב וחופשי- שחזרתי למשרד, אף על פי שמחוגי השעון הצביעו על השעה שבע וחצי, ובכל זאת מדובר ביום חמישי בערב הלוא הוא המלך של הסופ"ש, אני כל כך מרותקת מהעבודה מול אלי שרק בא לי להישאר ולהמשיך ללמוד ממנו כמה שיותר, ואז זה קורה, המקלדת מופנית אליי ואלי נותן לי חופש מוחלט לעצב אותה על פי שיקול דעתי.

מבטיחה שביום יום אני מתלהבת מדברים אחרים, כמו אוכל טוב או בטן גב באיזה אי בודד, אבל כנראה שמשהו בפרויקט הזה שגורם לך בתוך שלושה חודשים בלבד, לרוץ קדימה במכונת הזמן ולראות איך זה מרגיש לשבת בתפקידי מפתח נותן לי זריקת אנרגיה מטורפת ורק מגביר עוד יותר את הרצון שקיים בי להתחיל להשתלב בעולם האמיתי.

שאתה קטן ושואלים אותך מה תרצה להיות שתהיה גדול – התשובה היא מאוד פשוטה, כל מה שטומן בחובו כיף בעיניים של ילד. שאתה גדל, הכיף קצת נדחק הצידה ושיקולים כמו כסף, סטטוס, נוחיות נכנסים לתמונה. השהייה בMAC, גורמת לי להבין שאמנם אני לא אמצא את עצמי מכייפת כל היום אבל שעבודה של גדולים בהחלט יכולה להיות מהנה, מאתגרת והכי חשוב מספקת.

בשבוע הבא MAC עורכת ערב השקה לסרט דוקומנטרי יחד עם הקרן למלחמה באיידס, אליו היא מגייסת תרומות כמדי שנה ונחשו מי עזרה בהכנות לערב זה? נכון מאוד..

אבל על הערב הזה ועוד שאר חווית תשמעו כבר בבלוג הבא.. ליהי

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (1 סה״כ)

מחלקת הקריאטיב שלנו ניזונה מהיזמות והאנרגיות של הפמליה הצעירה עם לא נייחס להם חשיבות וניתן להם אפשריות מימוש ובמה זקני השבט ישארו מאוחרה בדעות קדומות חייב ליחס חשיבות גם לקטן ביותר . בהצלחה בהמשך הדרך

0

להמלצה על תגובה זו לחצו כאן

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×