100%

חברות המעוניינות להירשם לשנה הבאה לחצו כאן ←

יומן מסע: הרבה מעבר למצופה

מאת: דנה הראל (29.01.2015)

לפני שניה התחלנו וכבר זה נגמר! איך הזמן טס שנהנים.

כאשר נכנסתי לסודהסטרים לא ידעתי מה מצפה לי בשלושת החודשים הללו, ועכשיו בתום התקופה אני יכולה לומר שללא ספק למדתי הרבה, נחשפתי לעולם חדש והכי חשוב, לקחתי איתי המון כלים להמשך הדרך.

החודש האחרון עבר הכי מהר, פתאום העבודה והמשימות שלי הפכו לתוצרים. הפרויקט הגדול שעבדתי עליו במהלך התקופה הזו היה שיפור חווית המשתמש באתר החברה שהוא אתר שיווקי מכירתי. מחקירה של האתר על כל רבדיו, הכנת תוכנית שכללה עדכון של טקסטים, שינויים עיצוביים ושיפור תהליך הרכישה מבחינה פונקציונלית, ועד בדיקת הטמעת השינויים על ידי חברת התוכנה והפיתוח שמתחזקת את האתר, התהליך הסתיים בהצלחה! התחושה שהיתה לי השפעה על מה לשנות ואיך, מרגשת וגורמת לסיפוק אדיר, מוזמנים להתרגש ביחד איתי ומיד לאחר קריאת הבלוג להיכנס לאתר ולראות בעצמכם.

במקביל לעבודה על האתר, הכנתי מצגת המיועדת להצגה מול רשתות הקמעונאות הגדולות בארץ על השינוי שעוברת סודהסטרים ועל המוצרים החדשים שיושקו בקרוב. את תכני הבסיס קיבלתי מסודהסטרים העולמית באנגלית, ונדרשתי להכין מצגת בעברית המותאמת לקהל הישראלי, להסביר על המגמות בשוק המשקאות העולמי והמקומי ולמה סודהסטרים משתנה, לספר על המוצרים החדשים ויתרונותיהם ולמה צרכנים ישראלים ירצו לרכוש אותם. מעבר לכך שלמדתי על שוק המשקאות העולמי ומגמותיו, הכרתי מושגים שיווקים חדשים ואיך צריכה להיות בנויה מצגת שיווקית שכזו.

סודהסטרים דוגלת בתרומה לקהילה ועקב החיבור החזק שלי לנושא, עבדתי גם על בניית תוכנית התנדבות שנתית שכוללת כמה מפגשים של עובדי סודהסטרים עם נוער בסיכון, כאשר כל מפגש עוסק בנושא מסוים כגון תזונה בריאה, קריירה, מיחזור ואיכות הסביבה ועוד.

אני לוקחת מפרויקט הלידרס וההתנסות בסודהסטרים כלים לחיים, למדתי המון על תחום השיווק בכל הפלטפורמות השונות, על אסטרגיות שיווקיות, על החשיבה שצריך לחדור לקהלים חדשים ובמקביל לשמר את הלקוחות הקיימים, כך שכל קמפיין מופנה לקהל יעד מצוצמם ומדויק. הבנתי שאחד השיעורים החשובים שהיו לי בתואר הראשון הוא יסודות השיווק, שמה שלמדנו הן לא סתם תיאוריות, אלא משתמשים בהן באמת.

הבנתי שבתחום השיווק יצירתיות וחדשנות הם שם המשחק וכדי להצליח צריך להמציא את הגלגל ולא לפחד להתנסות ולקחת סיכונים. כמו כן, הבנתי עד כמה חשוב להבין בפלטפורמות השיווק הדיגיטליות ולהתעדכן כל הזמן, כגון פלטפורמות השיווק של גוגל (Adwards, Analytics, GSP) או פרסום בפייסבוק שכל הזמן מוציאים שדרוגים.

הפרויקט בהחלט חיזק את הבחירה שלי בתחום הלימודים ורק גרם לי להסתקרן עוד יותר. כמובן שלא הכל זוהר, ויש הרבה עבודה קשה ומתמדת אבל התוצאות והתוצרים הם מה שגורמים לסיפוק והריגוש.

אני רוצה להודות למסלול האקדמי המכללה למנהל על הוצאת הפרויקט הייחודי הזה לפועל ומקווה שהוא יתקיים לעוד שנים רבות ויעניק את ההזדמנות לעוד סטודנטים רבים.

תודה לכלכליסט על הבמה שניתנה לי לשתף את חוויותיי והתודה הכי גדולה כמובן היא לחברת סודהסטרים ובמיוחד לבשמת שדה, מנהלת השיווק וטליה סטרול, מנהלת המותג שליוו אותי במשך שלושת החודשים האחרונים, ענו על כל שאלה שהייתה לי (והיו הרבה), חשפו אותי לעולם חדש ומרתק, צירפו אותי לפגישות מעניינות, האמינו בי וסמכו עליי לביצוע משימות שלא היה לי ניסיון קודם בהם – כל אלו העשירו אותי מבחינה מקצועית ואישית הרבה מעבר למה שציפיתי.

אז כדי לא לשכוח את התקופה המיוחדת הזו הצטרפתי למהפכה הבריאה של סודהסטרים ומהיום גם לי יש סודהסטרים בבית!

הוסף תגובה
חובה להוסיף שם על מנת להגיב
חובה להוסיף כותרת על מנת להגיב

* פרסום התגובה הינו שיקול בלעדי של מנהלי האתר, תגובות בעלות תוכן בלתי הולם לשיקולי המערכת לא יפורסמו.

תגובות (0 סה״כ)

×

תגובתך התקבלה בהצלחה

מנהל יבחן את תגובתך בהקדם והיא תפורסם בהתאם לשיקולי המערכת, המשך גלישה נעימה!

×

בקשתך נשלחה בהצלחה.

אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

×

פרטיך נרשמו בהצלחה

ניצור עימך קשר בהקדם האפשרי.

×

שגיאה

שגיאה

×

פרוייקט The Leaders מציע לחברות נוספות, מובילות, לקחת חלק בפרוייקט ולהציע התנסות מעשית לאחד הסטודנטים המצוינים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. במידה והחברה שאת/ה מייצג/ת מעוניינת לקחת חלק בפרוייקט, אנא מלא/י את הפרטים הבאים וניצור איתך קשר בהקדם.

חברות המעוניינות להירשם לפרוייקט של שנה הבאה:

×